बाह्यतः सत्संग भवनम्, अभ्यांतरतः चर्च, महादेवस्य नगर्यां ईसाई धर्मांतरणाय रूप्यकानि ५०००० इत्या: लोभ:, पादरी छोटेलाल जायसवालम् कृतवान आरक्षकस्य बंधनम् ! बाहर से सत्संग भवन, अंदर से चर्च, महादेव की नगरी में ईसाई धर्मांतरण के लिए ₹50000 का लालच, पादरी छोटेलाल जायसवाल को किया गया पुलिस के हवाले !

0
101

उत्तर प्रदेशस्य वाराणसी एके चर्चे धर्मांतरणस्य प्रयासस्यैकं नव प्रकरणं संमुखमागतमस्ति ! आरोपं अस्ति तत एकः चर्च संचालक: जनान् धर्मपरिवर्तितुं उद्दतन् पणस्य लोभ: अपि दत्तवान स्म ! हिंदू जागरण मंचस्य सदस्या: चर्चे प्राप्त्वा कार्यक्रमम् अवरोधस्य दृढ़कथनम् कृतवन्तः !

उत्तर प्रदेश के वाराणसी एक चर्च में धर्मान्तरण के प्रयास का एक नया मामला सामने आया है ! आरोप है कि एक चर्च संचालक ने लोगों को धर्म परिवर्तन के लिए उकसाते हुए पैसे का लालच भी दिया था ! हिन्दू जागरण मंच के सदस्यों ने चर्च में पहुँच कर कार्यक्रम को रोकने का दावा किया है !

येन सह ते आरक्षिस्थाने प्राथमिकी कृत्वारोपिषु कार्यवाह्या: याचनां कृताः सन्ति ! आरोपिन् पॉस्टरं हिंदू संगठनानि आरक्षकं प्रदत्तवान ! आरक्षकः प्रकरणे अनुसंधानम् कृत्वा कार्यवाह्या: विश्वासम् दत्तवान ! घटना रविवासरस्य (१६ अक्टूबर २०२२) अस्ति ! घटना वाराणसी ग्रामीणारक्षिस्थान क्षेत्रम् फूलपुरस्यास्ति !

इसी के साथ उन्होंने थाने में तहरीर दे कर आरोपितों पर कार्रवाई की माँग की है ! आरोपित पॉस्टर को हिन्दू संगठनों ने पुलिस को सौंप दिया है ! पुलिस ने मामले में जाँच करके कार्रवाई का भरोसा दिया है ! घटना रविवार (16 अक्टूबर, 2022) की है ! घटना वाराणसी देहात के थानाक्षेत्र फूलपुर की है !

आरोपमस्ति ततात्रस्य बावतपुर क्षेत्रस्य छोटेलाल जायसवाल नाम्न: जनः चर्च इति चालयति स्म ! चर्च इत्या: नाम सर्व इंडिया मिनिस्ट्री अस्ति ! यस्मिन् चर्चे सत्संग भवनमलिखनस्ति ! बावतपुर क्षेत्रे इव वाराणस्या: विमानपत्तनमपि अस्ति ! छोटेलाल: स्थानीय क्षेत्रस्यैव वासिनस्ति !

आरोप है कि यहाँ के बावतपुर इलाके में छोटेलाल जायसवाल नाम का व्यक्ति चर्च चलाता था ! चर्च का नाम सर्व इंडिया मिनिस्ट्री है ! इस चर्च पर सत्संग भवन लिखा हुआ है ! बाबतपुर क्षेत्र में ही वाराणसी का एयरपोर्ट भी है ! छोटेलाल स्थानीय बाबतपुर क्षेत्र का ही रहने वाला है !

हिंदू संगठनै: आरक्षिस्थाने दत्तं अपवादस्यानुरूपम्, आरोपिन् चर्च संचालक: हिंदू धर्मस्य जनान् धर्म परिवर्तिते ५० सहस्र रूप्यकानि प्रतिजनानां दृढ़ कथनम् कृतवान ! आरोपमिदमपि आरोप्यवान तत छोटेलाल: यस्मै २-२ सहस्र रूप्यकानि अग्रिमापि दत्तवान स्म !

हिंदू संगठनों द्वारा थाने में दी गई शिकायत के मुताबिक, आरोपित चर्च संचालक ने हिन्दू धर्म के लोगों को धर्म परिवर्तन करने पर 50 हजार रुपए प्रति व्यक्ति का वादा किया ! आरोप यह भी लगाया गया है कि छोटेलाल ने इसके लिए 2-2 हजार रुपए एडवांस में भी दिए थे !

यान् जनान् धर्मांतरणायाग्रिम पणं दत्तवान स्म तेषां नाम गौरव सिंह: वैभव सिंह: च् स्त: ! ऑप इंडिया पार्श्वापवादपृष्ठमस्ति ! यस्मिन् अपवादपृष्ठे अग्रम् ज्ञाप्तवान तत रविवासरस्य दिवसं धर्मांतरणस्य कुचक्रस्यानुरूपम् सर्वान् चर्च आगतुं अपि कथिता: आसन् !

जिन लोगों को धर्मान्तरण के लिए एडवांस पैसे दिए गए थे उनके नाम गौरव सिंह और वैभव सिंह हैं ! ऑपइंडिया के पास शिकायत कॉपी मौजूद है ! इस शिकायत कॉपी में आगे बताया गया है कि रविवार के दिन धर्मान्तरण की साजिश के तहत सभी को चर्च आने के लिए भी कहा गया था !

यस्य घटनायाः एकं चलचित्रमपि ऑपइंडिया पार्श्व अस्ति, यस्मिन् हिंदूसंगठनस्य जनाः कार्यक्रमस्य मध्ये प्राप्त्वा छोटेलालम् धर्मांतरणम् अवरोधनाय कथ्यन्ति ! यस्मिन् चलचित्रे केचन महिला: अपि दृश्यन्ते, याः हिंदू संगठनै: वादम् कुर्वन्ति !

इस घटना का एक वीडियो भी ऑपइंडिया के पास मौजूद है, जिसमें हिन्दू संगठन के लोग कार्यक्रम के बीच में पहुँच कर छोटेलाल को धर्मान्तरण रोकने के लिए कह रहे हैं ! इसी वीडियो में कुछ महिलाएँ भी दिखाई दे रही हैं, जो हिन्दू संगठनों से बहस कर रही हैं !

यस्मिन् चलचित्रे हिंदू संगठनस्य सदस्या: कार्यक्रमे प्रयुज्यं मजहबी इति साहित्यं प्रदर्शन्ते ! अवसरे एकं रजिस्टर अपि दर्शिते, यस्मिन् बहवः नाम इत्यादयः अलिखन् ! चर्चे रिक्तासंदिका: दृश्यन्ते केचन जनानां च् परस्परं वादमपि भवन्ति !

इसी वीडियो में हिन्दू संगठन के सदस्य कार्यक्रम में प्रयोग मजहबी साहित्य दिखा रहे हैं ! मौके पर एक रजिस्टर भी दिख रहा है, जिसमें कई नाम आदि लिखे हुए हैं ! चर्च में खाली कुर्सियाँ दिखाई दे रहीं हैं और कुछ लोगों की आपस में बहस भी हो रही है !

यस्मिन् चलचित्रे आईजी रेंज वाराणसिन् वाराणसी ग्रामीणारक्षकं कार्यवाह्या: निर्देशितवान ! आईजी इत्या: उत्तरे वाराणसी आरक्षकः आरक्षिस्थानम् फूलपुरेणानुसंधानस्य तस्यानंतरम् कार्यवाहिम् कृतस्य च् उत्तरम् दत्तवान ! हिंदू संगठनानां आरोपम् अस्ति तत यदा ताः चर्चे प्राप्तवंतः तदा तत्र धर्मांतरणम् कारिते स्म !

इस वीडियो पर IG रेंज वाराणसी ने वाराणसी देहात पुलिस को कार्रवाई का निर्देश दिया ! IG के जवाब में वाराणसी पुलिस ने थाना फूलपुर द्वारा जाँच और उसके बाद कार्रवाई करने का जवाब दिया है ! हिन्दू संगठनों का आरोप है कि जब वो चर्च में पहुँचे तब वहाँ धर्मान्तरण करवाया जा रहा था !

धर्म जागरण मंचस्य सदस्यानां अनुरूपम्, अवसरेण सदस्यता प्रारूपम् स्टील इत्या च् रचितं ईसाई क्रॉस ळब्धमस्ति ! फादर छोटेलालम् हिंदू संगठनानि गृहीत्वारक्षकस्य बंधने कृतवन्तः ! घटनायाः अभिज्ञानं भूते बहूनि हिंदू संगठनानि भाजपा नेतारः च् आरक्षिस्थाने प्राप्त्वा दोषिनां विरुद्धम् कार्यवाह्या: याचनां कृताः सन्ति !

धर्म जागरण मंच के सदस्यों के मुताबिक, मौके से सदस्यता फार्म और स्टील से बना ईसाई क्रॉस मिला है ! फादर छोटेलाल को हिन्दू संगठनों ने पकड़ कर पुलिस के हवाले कर दिया है ! घटना की जानकारी होने पर तमाम हिन्दू संगठनों और भाजपा नेताओं ने थाने पर पहुँच कर दोषियों के विरुद्ध कार्रवाई की माँग की है !

साभार ऑपइंडिया

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here